Tags

, , ,

Tidigare i veckan kom jag mig äntligen för att beställa lite kläder från Barcelona-baserade Garabatisse. Bara några dagar senare hade vi kläderna. Smidig långväga leverans med andra ord. 

   
 Ture gillade framförallt linnet som passade det härliga vädret perfekt. 

   
    
 
   
 Igår åkte vi och hälsade på morfar i Långbro park och tog en promenad runt dammen, lekte lite i en lekpark och fikade på det gulliga lilla caféet “Bakfickan”. 

   
    
    
    
    
    
    
   
Sedan var det dags att krama moster och hennes man hej då. De åkte tillbaks till Italien igår kväll. Det är många är sedan jag grät vid våra avsked, men igår var det tufft. Man blir rädd att förlora kontakten nu när navet i familjen är borta. Jag och pappa pratar dock om att ta Ture med oss och åka ner till Italien redan i sommar. Jag måste bara skaffa nytt pass först…

