Häromdagen kom jag på mig själv med att kunna rabbla samtliga tv program på kanal 5 och 6 mellan kl 7.20 och 18. Jag har blivit en soffpotatis! För att råda bot på detta har jag försökt gå en liten promenad varje dag den här veckan. Igår tog vi en sväng på Långholmen, totalt 4 km. Jag känner mig äntligen återställd efter förlossningen och Ture trivs allt bättre i vagnen. Nu somnar han nästan direkt när man lägger ner honom i den.

Vi har ändrat lite i Tures matschema den senaste veckan. Istället för 120 ml var 3e timme får han nu 150 ml var 4e timme. Det känns som att det var ett bra beslut, för både mig och Ture. Nu kretsar inte hela dagen kring matrutinen. Istället har vi tid för lite lek, längre sovstunder och promenader. Toppen!

Jag har också börjat leka med Photoshop. Det finns så många funktioner att lära sig!

