Tags

Nu är det nära. Ett två år långt projekt börjar närma sig sitt slut. Idag hade jag möte med min handledare som, hör och häpna, inte hade så fasligt många förslag till ändringar i min uppsats. Jag ska skriva en sammanfattning, arbeta om mitt syfte och bygga ut argumentationen i diskussionen en aning. Sedan har jag några ändringar jag själv vill göra också innan jag kan lämna in. Den 13e är det deadline och jag tror faktiskt att jag klarar det! Betyget kanske inte blir det bästa med tanke på att jag lämnar in så sent, men vad spelar det för roll? Den senaste tiden har varit rent hemsk då jag har suttit framför datorn och Staffan har fått ta hand om Ture på heltid. Vi längtar alla efter en uppsatsfri tillvaro.

Nu ligger jag och Ture i soffan och myser. Staffan har fått ledigt och är ute och springer. Så här bra har jag inte mått på länge.

20120802-155446.jpg

